25 Ocak 2010 Pazartesi

OLDU BU İŞ!

Ne iyi oldu haftasonu evde olmak, futbola doymak!
Herkes kardan, soğuktan bahsededursun, evde maç izleme keyfi hiç bu kadar dorukta olmamıştı!

Cumartesi Werder - Bayern, Juve - Roma, pazar ise Stoke - Arsenal ve finalde de İnter - Milan maçı beni benden aldı; zevkten dört köşe yaptı!

Son yazımda bahsetmiştim Inter'li futbolcular bilendiler, Milan'ı kızartacaklar demiştim, öyle de oldu.

Bazen bazı şeylerin üstesinden gelmek için inanmak gerekir. İşte öyle bir akşamdı dün akşam; Inter dün hem Milan'ı hem de hakem Rocchi'yi tuş etti... Şöyle bir düşünsenize sağlı sollu ataklar yapan, Milan'ı kendi sahasına hapseden Inter'de Sneijder saçmasapan bir kırmızı kartla atılmasa nice olurdu kırmızı siyahlıların hali!

Eminim bir çok kişi Pandev'in muhteşem frikiğini ön plana çıkartacaktır. Ama Milito'nun süratle koşarken sol ayağıyla topa inanılmaz vuruşu esas beni benden aldı.

Artık ortada 9 puanlık bir fark ve herşeyin üstesinden gelmeye hazır bir Inter. Maçtan sonra Mourinho; '9 fark yetmez, henüz her şey bitmedi; bizi şampiyon görmek istemiyorlar' dediyse de bu iş bence artık sona erdi. Bu saatten sonra ikinci kim diye sormak gerek...

Ha unutmadan, sahada dolanan dişlek arkadaşın kaçırdığı penaltı da, haftalardır bir çok skor yazarı blogcu arkadaşın balonunu patlatmıştır umarım. Bir süre sessizlik lütfen!

1 yorum:

  1. ronaldihno geçen haftalarda 3 gol birden atınca aman futbola geri dönüyor bık bık diye konuşanlara iyi oldu. sevmiyorum ronaldinho'yu. babasını da sevmezdim zaten.
    milan tamamen emekliler takımı. insan bir kaç gence yatırım yapar. yaş ortalaması o kadar yüksek ki. bir de herkes başarıya doymuş, kendini ispatlamış. heyecan lazım. kaka'yı da elden çıkarınca tek bir şey demek kalıyor. beter ol milan beter ol.

    YanıtlaSil