28 Ocak 2010 Perşembe

NE BALLISIN TURKISH AIRLINES

Önce Barcelona'ya sponsor oldular, İspanya'yı birbirine katıp Avrupa'da gündeme oturdular. Sonra bir başka büyük kulüp Manchester United'ı bağladılar.

Son zamanlarda Dünya'nın en çok değer kazanan markalarından biri haline gelmeye başlayan Türk Havayolları ne kadar doğru adımlar attığını dün bir kez daha ispatladı.

Sadece bütün Britanya'nın değil aynı zamanda yedi kıtadaki bütün futbolseverlerin ekran başında izlediği Manchester derbisi tam 2-1 sona erecek ve maç uzatmaya gidecek derken, sahneye çıkan Rooney doksanıncı dakikada attığı golle durumu 3-1'e getirerek takımını Wembley'e taşıyan isim oldu.

Dün akşam milyonların ve bugün bütün spor programlarında tekrarını izleyecek diğer milyonların gözü sadece golde olmayacak.

'Rüyalar Tiyatrosu'ndaki reklam panolarında doksanıncı dakikada gerçekleşen gol sırasında United'ın onca sponsorundan sadece birinin ismi yazıyordu; Turk Hava Yolları!

Böylesine önemli bir anda o panolarda gözüken markaya ne denilebilir ki?

Ne ballısın TURKISH AIRLINES !


1 yorum:

  1. sayın david aames,
    haberi size bizzat ben ilettim. bir tesekkur bile etmediniz - teessuf ederim.
    Temel Kotil PhD.

    YanıtlaSil