9 Kasım 2009 Pazartesi

BÜYÜK MAÇ DEDİĞİN


En sonda söyleyeceğimi en başta söyleyim; futbol adına muhteşem bir haftasonuydu.

Avrupa'nın en önemli liglerinde bu kadar üst düzey maç aynı haftasonuna denk gelince sonuçta kaçınılmaz oluyor tabii.

İngiltere'de Chelsea - Manchester maçını izlerken bir ara tribünde oturanların ne kadar şanslı olduğunu düşünmekten kendimi alamadım. Chelsea'nin golünden sonra aynı kafa topuna çıkan Terry'nin topa ben vurdum diyip hanyaya, Anelka'nın topa ben vurdum diyip Konya'ya gitmesi ve gol sevincini yaşaması uzun yıllar unutulmaz. (Konya diyince Anelka'nın elle attığı gol geldi aklıma, sinirlerim bozuldu yine.)

İspanya'da Madrid'de gelenek bozulmadı ve Real, Atletico'yu ateşin içine attı. Bu sezon Atletico'ya üzüldüğüm kadar beni yıkan başka bir takım yok. Ha bir de Hertha Berlin var ki onlarla ilgili bir yazımı da bu hafta yayınlayacağım.

Almanya'da Bayern'le Schalke'nin maçı da enteresandı. Her şey bir yana Robben'in o ligde ne işi var allah aşkına?

Fransa'daysa bir tarih yazıldı. Lyon - Marsilya maçını izlemeyenler skora bakıp üzülebilirler. Kaçan gollerde olsaydı 5-5 yerine 9-9'luk bir skor da çıkabilirdi!

Ve Türkiye... Bu kadar gollü muhteşem maçların olduğu bir haftada bir de Trabzon - Beşiktaş maçını düşünsenize...

En iyisi düşünmeyin çünkü bu ligde maç izlemek artık bir futbolsevere verilecek en büyük cezaya dönüşmeye başladı!

1 yorum:

  1. Birader, Son cumlene o kadar cok katiliyorum ki..
    Gecen sene spormax icin mecruben ligtv li paketi aldim..Soyle soyliyim, toplam 3-4 mac izlemisimdir bizim ligde, futboldan sogudum.
    Neyse bu sene spormaxi digiturk ligtv paketinden ayirdi da rahat ettik, ayda 10 milyon verip futbol keyfi yasiyoruz.Lig Tv yi üstüne para verip verseler almam..Bizim lig insani futboldan sogutur. Bora

    YanıtlaSil