12 Ekim 2009 Pazartesi

DÜNYA KUPASI DA BENİ GÖRECEK Mİ?

İlk Dünya Kupamla daha önce tanışmama rağmen,ilk hatırladığım Dünya Kupası ’86 Meksika!

Nasıl unuturumki o finali babam Arjantin’i tutuyordu bense Almanya. Finaldeki 3-2’lik mağlubiyetin üzüntüsü hala hafızamda.

90’da İtalya. Herşey bir yana,hiç tanımadığım Schilacci’nin bir anda hayranı oluvermiştim.Maradona’nın gözyaşlarına şahit olmuştum.

94’de Amerika.Anlamsız saatlerde oynanan uykusuz bırakan maçlar.Roberto Baggio’nun tek başına takım oluşu muhteşemdi.

98’de Fransa. Zinedine Zidane’nın tek başına Dünya’ya hükmettiği kupaydı.

2002’de Japonya,Güney Kore.Kendi ülkemin orada olmasının tadına varmaya çalıştım.Yine anlamsız saatlerde işteyken,güçteyken televizyon başındaydım.

2006’da Almanya.Top oynamadan da kupa nasıl kazanılırı gördüm gök mavililerden. Bir de Zidane'nın Materazzi'ye muhteşem kafasını!

Ve 2010 Güney Afrika. Türkiye orda olsa biz de sebeplenicektik orda olacaktık. Neler neler göreceğiz,neler yaşayacağız ama yine televizyon başındayız.

Bu hatırlayacağım yedinci , göreceğim sekizinci Dünya Kupası!

Peki Dünya kupası beni ne zaman görecek?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder