30 Ekim 2009 Cuma

CADILAR BAYRAMI'NDA KİM OLMALI?

31 Ekim geliyor.

Aslında ülkemizde fazla yankı bulmayan ama yine de son yıllarda yavaş yavaş özellikle Asmalımescit ahalisinin üstüne pek bir eğildiği durum Cadılar Bayramı.


Yarın büyük ihtimalle o yörede binbir kılıkta insan görebilirsiniz, geri kalanlar ev partileriyle idare edecekler.

Ben de düşünmeye başladım hangi futbolcunun kılığına girsem, böyle bir günün anlam ve önemini en iyi şekilde anlatabilirim diye.
Aslında yurt içinden çok önemli örnekler verebiliriz; Ali Eren, Recep Çetin, İbrahim Üzülmez gibi isimlerin kılığına girseniz etrafa müthiş bir korku yayabilirsiniz.
Ama enternasyonel birisi olarak Dünya çapında birine yönelme ihtiyacı gün gibi aşikar ortaya çıktı.
Dolayısıyla alternatiflerde...


Örneğin uçan tekmeler atan, enteresan pozlar veren, delici bakışlar atan Cantona olunabilir.

Ya da böyle zamanları hayatta kaçırmayan Gascoigne...
Bir de surat ifadesi bugüne çok uygun olan Ribery'yi unutmayalım tabii.

Benim tercihim Gattuso'dan yana.

Bir Cadılar Bayramı'nda Gattuso kadar etrafa korku veren, sinirli bakışlar atan, psikopat hareketler yapmaya her an müsait başka bir profil düşünemiyorum...
En tez zamanda arayışlara başlayıp, bir Milan forması üzerine Gattuso maskesi takıp yarın akşam sokağa çıkıyorum...

Ayağınızı denk alın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder