28 Ekim 2010 Perşembe

YAŞLANDIM GALİBA

Bugün benim için yeni bir tarih yazılacak.

Doğduğum, büyüdüğüm, renklerine sımsıkı sarıldığım, ilk futbol aşkım Mersin İdman Yurdu bugün takımımın stadına İnönü'ye ayak basacak.

Bu bardaktan boşalırcasına yağan yağmur boşuna değil anlıyacağınız, kutsal bir gün bugün.

Beşiktaş - Mersin İdman Yurdu maçı başkaları için bir sade, tek taraflı bir kupa maçı gibi gözükse de benim için bambaşka duyguların yaşandığı bir maç olacak!

80'ler ve 90'ların başında televizyondan izlerdim Metin-Ali-Feyyaz'lı Beşiktaş'ı, İdman Yurdu'nun efsane stadı Tevfik Sırrı Gür'ün maratonunda bağırırdım kırmızı/lacivert için.

Pek bizi mutlu edemese de takım her maçına giderdim babamla.

Çünkü bir başkaydı o maraton tribününde kırmızı şimşeklerle kol kola, omuz omuza İdman Yurdu diye bağırmak.

Gol olduğunda skorborddaki pencere açılır, içerden çıkan kol numaraları değiştirirdi!

Kış olsa da otururduk buz gibi betona, ne de olsa ısıtırdı bizi İdman Yurdu'mun kırmızı laciverdi.

Mevsim bahara dönünce de güneş alabildiğince vururdu yüzümüze öğlen oynanan klasik 2. Lig maçlarında!

İşte o zaman anlardık maç başında alınan kırmızı/lacivert yanları delikli kağıt şapkanın değerini!!!

Ve maç başlamadan en üstüne çıkıp maraton tribünün denizi seyrederdik.

90'ların ikinci yarısıyla birlikte bir başka muhteşem manzaralı stadda seyretmeye başladım maçları!

Bugünse tarihe tanıklık edecek olmanın inanılmaz bir heyecanı var...

Şöyle bir baktım da YAŞLANDIM GALİBA!


TRT Mersin Ä°dman Yurdu Belgeseli
Yükleyen tunustan. - Basketbol, beyzbol, güreÅ� ve diÄ�er spor videoları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder