1 Kasım 2010 Pazartesi

HAFTAYA BAŞLARKEN

Ne haftasonuydu ama!

Ligimizde son derece kısır ve zevksiz maçlar oynanırken, Avrupa bu haftayı heyecan fırtınasıyla geçti.

Haftanın en çok konuşulan olayı hiç kuşkusuz Nani'nin Tottenham'a attığı goldü.

Penaltı çalınmadı, elle oynamaya devam denildi, kendi kendine gelin güvey olan Gomes'de golü yedi.

Böyle gole sanırım Nani gibi ben de bir kaç takla atardım.

Milan deplasmanında Juve'nin yaptığı çok büyük bir işti.

Her ne kadar ben berabere biter desem de, hem AleSSandro hem de arkadaşları sadece beni değil sanırım herkesi şaşırttılar.

Bu arada kaptanın rekoru da kutlu olsun, futbolu bırakmadan canlı canlı mutlaka izlenmeli Del Piero!

İtalya'da AleSSandro konuşulurken, İspanya'da MeSSi durmadan yoluna devam ediyor.

Parmak çocuk bu hafta da topa hokus pokus yaptı!

İspanya'nın bir başka konuşulanı ise Cristiano...

Manchester'da gol kralı olduğu sezonu hatırlatmaya başladı, gol kralı olur mu bilinmez ama şimdiden bu sezona damgasını vurdu.

Ha bir de Real'de Kaka vardı hatırlar mısınız? Emekli mi oldu?

Almanya'da ise bir dev uyanıyor.

Sezonun sürpriz takımı Mainz'ı yani lideri kendi evinde devirip, Dortmund'a liderliği alıp döndüler.

Nuri ve arkadaşları Dortmund'un güneş sarısı formasıyla parlamaya devam ediyor...

HAFTAYA BAŞLARKEN bizden de bir şeyler koymak isterdim ama ne renk vardı, ne heyecan...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder