26 Ekim 2010 Salı

AKŞAM OLDU HÜZÜNLENDİM BEN YİNE

Bir garip durum aldı başını gidiyor.

Ligin açık ara favorisi Beşiktaş'a bir bakar mısınız?

Takım son adam gibi galibiyetini Ağustos'un 29'unda Karabük deplasmanında almış!!!

Aradaki Antalya maçını saymıyorum çünkü doksanıncı dakikaya kadar artık stresten taraftarını öldürmüş, mağlubiyetten beter etmişti Beşiktaş...

Ve dün akşam iflasın eşiğindeki takım tam anlamıyla pes etti!

Sezonun başında Beşiktaş sahaya çıktığında yıldızları karşısında görenler, bacakları titreyenler artık kaleye gümbür gümbür geliyor.

Kaleci Hakan abuk sabuk goller yiyor, Rüştü 37 yaşında hala yan toplara boşa çıkıyor, ofsayt diye elini kaldırıp topu bırakıyor, Nihat yılda 3 milyon euro'ya poposunu yayıp oturuyor, sezon başı gönderilecek Fink kurtarıcı olarak sahaya çıkıyor, yüz yılın en pahalı transferi Tabata salakça kırmızı kart görüyor, Schuster'se hepimiz gibi izlemeye devam ediyor.

Sezon başından beri ligin Kasımpaşa'yla birlikte en aptalca gol yiyen takımı değil mi Beşiktaş?

Buna rağmen hala aynı aptal savunmayı devam ettiren de değil mi Beşiktaş?

Türk futbolcular böyle devam ederse yabancılar ne yapsın?

Son bir söz de Nihat kardeşime...

'Eğer böyle devam edersen bu taraftar seni yuhalamaktan beter yapar, hayata küsersin, değil sahaya insan içine çıkamazsın, ya aklını başına al ya da sonuçlarına katlan, mabed diye andığın yer mezarın olmasın!'

Kaç zamandır böyleyim, AKŞAM OLDU HÜZÜNLENDİM BEN YİNE, sadece hüzünlenmedim sinirlendim gibi de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder