6 Ekim 2010 Çarşamba

ENTERESAN BİR ŞAHSİYET(SİZ)

Çok şey gördüm çok şey yaşadım ama böylesine ilk defa denk geliyorum.

Sivas'dayken beyaz gömlek üstüne mor kazaklarla yedek kulübelerini tekmelemeni senden beklerdim, orta sahada debelenmelerini, saçmasapan açıklamalarını da!

Ama bu kadarını senden beklemezdim sayın Uygun!

Sezon başında Antep'e gittin, imzayı attın bir gün sonra oraya pek uygun(!) olmadın, sonra atladın Buca'ya gittin yılın en fazla transferini gerçekleştirdin ama oraya da uygun(!) olmadın sayın Uygun.

Şimdi de gittin günlerdir dedikodusu dönen Eskişehir'e mi uygun(!) bulundun sayın Uygun?

Hani bir laf var ya bu terlik tam benlik diye, acaba kulüpler de 'Bu Uygun tam bize uygun' mu demekteler?

Bir sezonun daha 8 haftası geri kalmışken 3. takımına da imzayı atıyorsan sen de mi yoksa kulüplerde mi bir bozukluk var diye düşünmeye başlıyorum.

Hadi seni geçtim her şey bu kadar lanet olası bir şekilde gerçekleşirken, sen istemem yan cebime koy derken, Eskişehirspor taraftarı gibi şahsiyetli bir grup seni nasıl kabullenip, bağrına basacak?

Hele hele Bucaspor yönetimi, senin yaptığın bu davranışı etik değerlere hiç uygun(!) bulmamışken sayın Uygun!!!

Sivas'da yoktu Reina ama İzmir'de, Eskişehir'de var merak etme!

Sivas'da Reina yoktu demeyi de biliyorsun ama Beşiktaş maçlarından önce gelip Chocolate'da karşı masada içiyorsun, ne ayak?

Ne diyim ki, ENTERESAN BİR ŞAHSİYET(SİZ)!!!

Bugün orda yarın burda, kucaktan kucağa!

Not: Zamanında dış mihrakların gazına gelmeyen ve kulüpten içeri kendisini sokmayan Fenerbahçe ve Trabzonspor kulüplerine de ayrıca saygılarımı sunarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder