19 Ekim 2010 Salı

HOCASININ ÖĞRENCİSİ

Bunu nasıl kaçırmışım bilemedim.

Belki daha önce yayınlanmıştır ama bir de Golcü Şansı gözüyle bakmak lazım.

Tuncay kardeşimizin İngiltere'de başarılı olduğu bir maçtan sonra(gerçi mazide kaldı o günler), İngiliz televizyonu kendisiyle röportaj yapmaya çalışıyor, aslında muhabir debeleniyor ama bizimki tabii ki fena tökezliyor.

Özellikle de 'benim gol atmam önemli değil, önemli olan takımın kazanması ben de takımın oyuncusuyum' demeye çalışırken düştüğü durum beni benden aldı.

Bunlara bir de ' last sezon ' deyişi eklenince yılların ' siiizın' kelimesini hasretle arar oldum.

Ne de olsa HOCASININ ÖĞRENCİSİ...


Tuncay Sanli - Postgame Interview
Yükleyen tarjetaamarilla. - En yeni ve en heyecanlı spor videolarını keÅ�fedin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder