1 Ekim 2010 Cuma

DELİ DELİ KULAKLARI KÜPELİ

Çok pozunu gördüm ve uzun bir süre daha görmek istiyorum...

Futbolu bırakmasından endişe ediyorum.

Ena z iki sezon daha oynamalı ve galiba oynayacak gibi duruyor!

İbrahim Üzülmez dün akşam deplasmandaki Rapid maçında da oynadı ya, bu henüz bir başlangıç.

Daha kendisini Manchester City gibi, Juventus gibi deplasman maçlarında da izleyeceğiz hiç şüpheniz olmasın.

Çünkü takım aldı başını gidiyor.

Deplasmanda 1-0 geriye düşüp maçı çevirip, farkı kaçırıyorsan ben de seni ayakta alkışlarım.

Özellikle de İbrahim Üzülmez gibi bir kaptanın varsa.

O mimikler, o hareketler, o hırslandığında çıldırıp kendini kaybetmemek için dişlerini sıkışı yok mu beni benden alıyor:))

Bu haftasonumu yukarıdaki resme bakarak geçirmeye karar verdim :)

Alttaki resim içinse footballove'a teşekkürler...

DELİ DELİ KULAKLARI KÜPELİ...

1 yorum:

  1. sezarın hakkı sezara... delirt bizi ibo delirt bizi.

    YanıtlaSil