15 Aralık 2009 Salı

SORUN KAZIM'IN SIRTINDA !

Bir süredir Fenerbahçe'de devam eden sorunların sorumlusu bulundu; Kazım!

Kelepçeli seks partilerinin, arkadaşları yoldan çıkarmanın, disiplinsiz davranışların tek sorumlusu; Kazım. Bu kadar da değil Guiza'nın kaçırdığı gollerin, Semih'in sürekli yedek kalmasının, Roberto Carlos'un ciddiyetsizliğinin, Emre'nin hem agresif davranışlarının hem de sık sık sakatlanmasının sebebi de; KAZIM!!!

Fenerbahçe'de ne sorun varsa hepsinin adı; KAZIM!

Peki kim bu medyamızın ve çeşitli blogcuların üzerine gitmekten büyük zevk aldığı isim?

'86 doğumlu ve henüz sadece 23 yaşında. Londra'da doğup büyüdükten annesinin getirdiği yerlilikten ötürü transfer borsasında yer etmeye başlayıp, Fenerbahçe'de milli takıma kadar yükselmiş bir isim o.
Futbol dışı yaşantısı yüzünden artan baskılar sayesinde daha fazla Türkiye kariyerine devam edeceğini düşünmediğim bir isim o!

Peki bu, medyanın baskısı yüzünden kaybedilen kaçıncı yıldız oyuncu olacak? Hem ligin değerli olmasından bahsediyoruz hem de yıldızları ilk fırsatta göndermeye çalışıyoruz!!!

Anelka gitsin, Ortega da gitsin, Kezman bir daha gelmesin bile... Carew gitsin, Ricardinho da gitsin, Nihat bir daha gelmesin bile... Lincoln gitsin, Elano da gitsin, Nonda bir daha gelmesin bile..!

Yıldızların önce söndürülüp, sonra gönderilmesinden büyük zevk alanların yaşadığı bir ülkede bulunuyoruz. Özel hayat denen durumun futbolcular için yasak olduğu, futbolcuların bu yüzden gece dışarıda rahat rahat eğlenebilmek yerine otel odalarına ya da evlerine kelepçelendiği bir ülke burası!!!

İşte böyle bir ülke de biraz da Kazım'ı anlamak lazım. Ve Kazım'ı anlamak için biraz da sırtındaki yazılara bakmak lazım. Farkındamısınız bilmem ama geldiği günden bu yana, hatta kariyerine başladığından beri Kazım'ın formasında yazan isimler sürekli değişti.

Bir gün 'COLİN KAZIM RİCHARDS' yazdı, bir gün 'C. KAZIM R.', başka bir gün, 'COLIN KAZIM', bir diğer gün 'KAZIM KAZIM', bir başka gün ise 'KAZIM-RICHARDS'...
Bu böyle devam edeceğe benziyor ama biraz düşünün sadece formasındaki isimde bile sürekli değişime giden, yenilik arayan, kendini bulmaya çalışan 23 yaşında ve şöhretli-paralı bir gencin üzerine fazla gitmiyor musunuz?
Herkes biraz daha sakin,sabırlı olmalı ve Kazım'a destek çıkmalı!

Bu yazı umarım biraz da herkese bazı şeyleri hatırlatır çünkü sizin gibi linç kampanyasına katılsaydım, 16 Haziran 2008 Pazartesi akşamı,Çek Cumhuriyet'i zaferinin ertesi akşamı Cenevre'de Kazım'la, Marco Aurelio'nun neler yaptığını anlatırdım!!!

5 yorum:

  1. Klaberson'a once futbolu unutturup sonra da cemisgezekspor oyuncusu gibi davranildigini da unutmamak lazim.

    bu arada kazim ile mehmet oralet ne yaptilar mactan sonra??

    YanıtlaSil
  2. Birtakım sgereksiz spor muhabirlerinin başarıya ulaşan her "futbolcu avı" operasyonunda sonra bir kırahathanede toplanıp... "benim haberim götürdü hayır benim fotoğrafım batırdı" "olur mu canım benim yalan dolanım olmasaydı..." gibi muhabbetlerle karşılıklı egolaştıklarını düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Cenevre'de olanları açıklamak şu an için pek doğru olmaz.

    Klebersonlar solmasın...

    YanıtlaSil
  4. Cenevre'ye de gittim, Futbolcularin girdigi ortamlarada girdim ve en ilginci bu tip ortamlara o kadar alisigim ki lafini bile etmiyorum. Demeye calismiz yazarimiz

    YanıtlaSil
  5. bu formadaki isim olayını ben de fark etmiştim. kazım ismine bile karar veremeyen bir genç... üstüne çok gidiyorlar hatta bugun ntvspor'daki bir programda twitter aracılığıyla da bunu paylaştım. basın kazım'ı bu ülkeden kaçırmak için elinden geleni yapıyor, umarım günü geldiğinde ah ulan bu adam buradaydı keşke gitmeseydi denilmez. ama gidişat onu gösteriyor

    YanıtlaSil