14 Ocak 2011 Cuma

FİWC VE BEN...

Hep döner durur ya şu soru kafalarda acaba Pes mi Fifa mı diye!

İşte bunu artık farklı bir şekilde yanıtlamaya karar verdim bu sefer.

Yılların Pes'cisi olarak, bu senenin galibi olarak Fifa'yı ilan ediyorum.

Ha yılların Pes'ciliğinden bir şey kaybediyor muyum, etmiyorum:) Ama bu sene gerçekten Fifa oynuyorum.

Peki neden Fifa derseniz bir çok sebep sayabilirim ama bir tanesinden özellikle bahsetmem gerekir.

2009 yazında Barcelona'da finallerini izlemek için gittiğim Fifa İnteractive World Cup bu yıl da başladı ve hatta ikinci sezonuna girdi.

İşte bu ikinci sezonun ucundan ben de tutmak istedim ve bir yola girdim.

Yukarıda gördüğünüz gibi DavidAames001 olarak Türkiye'nin kupadaki en iyi 50 oyuncusundan biri olmaktan gurur duyuyorum.

Bunu yazmamın sebebi de artık etraftaki Fifa'cılar atıp tutanlar da çıksın er meydanına, görelim onları da İnteractive World Cup'da!

Bu arada düşüşte olduğuma bakmayın, zaten bütün gün evde oturup bunu oynayan veletlere yetişmem mümkün değil.

İş güç bir yandan, diğer yandan FİWC VE BEN...

1 yorum:

  1. sol üst köşedeki turkcell 3g yazısı ilgimi çekti:)

    YanıtlaSil