1 Eylül 2010 Çarşamba

SONU LINCOLN'E BENZEMESİN

Büyük hayranıydım Lincoln'un Schalke'de oynadığı zamanlarda.

Çok istedim bir gün bu ülkede de oynamasını ve Galatasaray'a geldiğinde şaşkınlığımı gizleyememiştim.

Büyük iş başardılar demiştim.

Ama sonu epey bir kötü bitti, hatta ibretlikti!

Ve şimdi Misimovic.

Almanya'daki en beğendiğim oyun kuruculardan biri olan, 10 numaranın hakkını veren, müthiş teknik ve çok zeki bir topçu.

Gelin görünki burası Türkiye!

Nice topçu, nice teknik direktör geldi geçti.

Yabancılar gerçekten buraya yabancı kaldılar çoğu zaman.

Şimdi sıra Misimovic'de!

Galatasaray'ın ihtiyacı olan topçu o mudur bilemem ama bu ligde görmekten kesinlikle mutluluk duyacağım bir isim O...

Geçen sene İnönü'de attığı golü de ayrı bir köşeye yazmak lazım, çünkü unutulmaz!

Bir de gollerden sonraki sevinci,kendine has dansı ve hareketleri de çok konuşulur.

Wolfsburg'daki gibi önünde iki süper forvet yok Grafite ve Dzeko gibi ama etrafında Arda, Kewell, Elano, Baros gibi isimler varken asistten çok gol atacağını düşünüyorum.

Bu sezon büyük ihtimalle bir klasik başarısız takım seyircisi protestosunu yaşayacağız.

Misimovic alkışlanır, diğerleri yuhlanır.

Kral olur Misimovic olmasına da SONU LINCOLN'E BENZEMESİN!


** Bu Beşiktaş'a attıkları


Besiktas JK v VfL Wolfsburg
Yükleyen nineinchmail. - En yeni ve en heyecanlı spor videolarını keÅ�fedin.

** Bu da Misimovic severler için


Zvjezdan Misimovic Highlight Compilation Mix
Yükleyen kingfarukSTL. - DiÄ�er spor ve ekstrem spor videolarına göz at.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder