7 Ocak 2013 Pazartesi

İÇİM ACIDI

Haftasonumu uzun zamandan beri hiç olmadığı kadar futbola ayırdım.

Malumunuz yazılara ara vermiş ve kendi köşemde maçları seyretmeye koyulmuştum.

Ama dün izlediğim Juventus - Sampdoria maçından sonra dayanamayıp, isyan bayrağını açtım.

Hani derler ya her şeyin başı sağlık diye, aslında isyanım tam da böyle bir durumla alakalı.

İtalya'daki takımım Juventus şampiyonluğa emin adımlarla giderken, 2013 yılının ilk maçında kendi sahasında Sampdoria'yı ağırladı.

Maçta her şey Juve'nin istediği gibi başladı, hem penaltıyla 1-0 öne geçtiler hem de Sampdoria 10 kişi kaldı!

İşte bu andan sonra Juve taraftarının ve futbolcularının kafasında maç bitti, 3 puan cebe girdi!

Ama birden bire Pazar şekerlemesinden Sampdoria'nın 2 golüyle uyandılar, artık stres ve kabus zamanıydı...

İşte tam bu sıralarda Antonio Conte  3 oyuncu değişiklik hakkını  ve tüm kozlarını kullanmışken Marchisio'nun sakatlık anı yaşandı.

Büyük acı çeken Marchisio oyundan çıkmak isterken, Conte ısrarla onu oyunda tutup 1 kişilik avantajını kullanmaya çalıştı.

Özellikle koşarken büyük acı çeken Marchisio'yu sahada gördükçe benim İÇİM ACIDI.


Ve dakikalar 90'ı gösterdiğinde bir pozisyonda ayağını kaldırmak isterken yere yığıldı, sedyeyle oyunu terk etti.


O anda Conte'nin yüzündeki anlamsız ifadeyi görmenizi isterdim.

Yıllarca MRC oynattığım efsane Conte, takımın başına gelmiş, desteğimizi sonuna kadar vermişiz, ama böyle bir olaya imza atması beni fazlasıyla soğuttu kendisinden.

Bazen futbolcuyu kaybetmektense , 3 puanı kaybetmeyi tercih edecekseniz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder