8 Haziran 2011 Çarşamba

SEZONUN ADAMI!

Koskoca bir sezon geride kaldı.

Almanya'dan İngiltere'ye, Türkiye'den Portekiz'e kadar tüm Avrupa'yı etkisi altına alan futbol heyecanı kısa bir ara yaşamaya başlamışken sezon değerlendirmesi yapmakta fayda var.

Aslında uzun uzadıya anlatmak yerine kısa yoldan pat diye söylemek daha akıllıca.

Onca topçu onca performans arasında 2010-2011 sezonunda beni en çok kim etkiledi, en iyi kim oynadı diye kendime sorduğumda karşıma ne Messi, ne Ronaldo çıkıyor!

Benim için bu sezonun da en başarılı takımı Barcelona olurken, tabii ki Barcelona'nın kaptanı da en değerli adam oldu...

Daha lig başlamadan oynanan İspanya Süper Kupası maçında canlı canlı izlediğim Xavi zaten daha en başında beni büyülemişti.

Oynadığı top ve yaptığı asist beni benden alırken Barcelona onun sayesinde İspanya Süper Kupası'na sahip olmuştu.

Bana kalırsa bu sezonun en iyi asisti de Xavi'nin bu attığı pas oldu...



Aynı Xavi sezonu başladığı gibi bitirdi.

Şampiyonlar Ligi Finali'nde ilk golde Pedro'ya sağ ayağının dışıyla yaptığı asiste sadece şapka çıkarılır!



Sezonu üç kupayla kapatan Barcelona'nın kaptanı Xavi benim için bu SEZONUN ADAMI!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder