4 Şubat 2010 Perşembe

GRİBİNİZİ BULAŞTIRMAYIN !

Evet havalar soğuk, evet dışarı çıkmakta zorlanıyoruz, evet bünyelerin hastalığa en müsait olduğu bir dönemdeyiz ama başkalarının gribiyle eziyet çekmek zorunda mıyız? HAYIR!

Salı akşamı itibariyle başlayan karla birlikte eve kapandıktan sonra, ancak bu sabah adımımı attım dışarı. Bol bol televizyon seyrettim. Aslında seyrettim demek biraz iyimser bir tabir olabilir, acı çektim desem daha doğru olur!

Salı akşamları NtvSpor'da büyük beğeniyle izlediğim 'GOL' programı bu sefer korkunçtu. Korkunçtu çünkü Güntekin Onay ve Mert Aydın'ın yorumlarıyla destek verdiği programı sunan Ersin Düzen grip olmuş. Öncelikle geçmiş olsun. Ama adama sormazlar mı 'Yahu kardeşim madem hastasın neden gidip evinde dinlenmiyorsun?' diye. Madem hastasın git iyileşmene bak!

Hadi diyelim sen kalktın geldin ve NtvSpor'daki birbirinden değerli, programı her şekilde başarıyla yönetebilecek diğer arkadaşlarına bırakmadın, peki ya seni o ses tonuyla ekrana çıkaran NtvSpor yönetimine ne demeli?

Tıkalı burundan çıkan, bıkıp usandıran ses tonuna daha fazla dayanamayıp, inatla programı izlemeye devam ederken, söz her Ersin Düzen'e geldiğinde 'mute' tuşuna basıp eziyetten kurtuldum!

Peki ya Ersin Düzen yalnız mı? Tabii ki hayır.

Dün oynanan İ.B.B. - Trabzonspor maçını sunan Erdoğan Arıkan'a ne demeli?

Vergilerimiz sayesinde onca insanı kadrosuna katan, Türkiye'nin her köşesine spiker gönderen bir kanalda yayınlanan maçı grip olmuş spikerin mi sunması gerekir?

Erdoğan Arıkan sayesinde, zaten görüntüsü çamur gibi olan, full hd bilmem kaç inch televizyonumun ısrarla reddettiği ama mecburiyetten maç izlemek için açılan Trt'den nefret ettim!!!

Bugün Ersin Düzen, Erdoğan Arıkan yarın başkası! Herkes hasta olabilir peki onları o halde ekrana çıkaranlar?

Beyinleri grip olmuş Tv yöneticilerine; yeter GRİBİNİZİ BULAŞTIRMAYIN!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder