22 Şubat 2010 Pazartesi

AYNI DUYGUYU YAŞAMAK

Havalar sizi de vurdu mu?

Beni fena vurdu!

Eskiden mevzuları koluma takıp gezerdim, bu ara kafama takılmaya başladılar... Her konu için sekiz kez düşünüyorum bu ara... Mesela sürekli aynı şarkıyı dinliyorum, bir 'Temper Trap - Sweet Disposition' dır gidiyor!!!

Dün de stadda maçın başlamasına 20 dakika vardı düşünmeye başladığımda, Nobre'nin direkten dönen topuyla geldim kendime.

Konu şu; Cuma gününden itibaren büyük bir hengameyle hazırlandığımız, Pazar gününü şenlik havasında yaşayıp jackleri yuvarladığımız, derbi bu mu yani?

Seyirci görsel olarak hazır ama nefes olarak tükenmiş, futbolcular(özellikle Tello) ligi çoktan bırakmış, Galatasaray maç bitse de gitsek havasında, ben de kendi kendime soruyorum bu mu derbi diye!!!

Sonra aklıma Barcelona - Real Madrid, Celtic - Glasgow Rangers, Inter - Milan, Manchester United - Manchester City, Arsenal - Chelsea, Roma - Lazio maçları geliyor.

Onları beklerken bile daha çok heyecanlanmıştım. Onları izlerken bile futbolcular beni daha çok heyecanlandırmıştı.

Dün akşamki maçı izledikten sonra kendi kendime soruyorum hala, eğer o maçlarda stadda olanların duyduğu derbi heyecanıysa benimki ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder