28 Aralık 2010 Salı

KOLAY PARA

Yukarıdaki resim 19 Aralık Pazar günü saat 16:15 civarında çekildi...

İstinye Park'daki Jukebox'da bir şeyler atıştırırken, birden içeri Erman Toroğlu geldi.

Eskiden pek severdim kendisini, pek bir desteklerdim.

Sonradan biraz bozdu, ardından iyice dağıldı.

Şimdilerde ise hala Lig TV'deki tahtından indirilmesinin acısını yaşarken, bir yandan da intikam alacağı günün ateşiyle yaşamaya devam ediyor.

Resme gelince; önemli olan konu resmin çekildiği sırada olan durum.

Erman Toroğlu'nun orda olma sebebi o sırada Konyaspor-Galatasaray maçının oynanıyor olması.

Yani senin gibi, benim gibi, sokaktaki herhangi biri gibi o da alıp eline birasını gezip tozarken, bir ara uğrayıp bir köşede maç izliyor.

Zaten bu da Türk televziyonlarında en anlamadığım durum aslında!

Beyefendiler içkilerini yudumlayıp, akşamsa ekrandan başkanlara, hocalara, futbolculara hatta sana bana yani taraftara bir güzel sallıyorlar!

Gel görki Dünya'dan haberleri yok! Neden mi?

Çünkü hiç biri senin stadda yaşadığını bilemiyor, hislerini hissedemiyor.

Bir maça gidersiniz, daha futbolcular sahaya çıktığında farkedersiniz o gün ordaki atmosferin güzel, pozitif ya da negatif olduğunu.

Maç sırasında kameraların size gösterdiğini değil herşeyi görürsünüz!

Sonra eve gider televizyonu açarsınız ve garip garip yorumlarla karşılaşır, acaba ben başka bir maç mı izledim diye kendinize sorarsınız!!!

İşte Erman Toroğlu'nun hikayesi de aynı böyle ve sadece bir örnek!

Kıssadan hisse KOLAY PARA...

Futbolcuların aldığı paralara her fırsatta laf çakan beyler dönüp bir gün umarım kendi ceplerine bakarlar!!!

Bakmazlarsa da sorun değil, hiç merak etmesinler gümbür gümbür geliyor bloggerlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder