27 Aralık 2010 Pazartesi

BANA ARKADAŞINI SÖYLE...

Devre arası geldi, futbolu yatırdık kış uykusuna.

Özellikle haftasonunda maç olmamasının hayatımda ne kadar büyük bir boşluk olduğunu hatırladım tekrar...

Futbolun olmadığı bugünlerde ülkenin en çok konuşulan topçusu yine Arda Turan!

Gerçi özellikle sezon başından beri futbolun olmadığı her yerde konuşulan, futbolun olduğu yerde ise sakata(!) gelen biri Arda Turan.

Özellikle Aziz Yıldırım'ın kendisine İstinye Park'da 'Fenerbahçe'ye gel' dediği günden beri çocuk tepe taklak yuvarlanıyor.

Suçu pek Arda'da bulmamak lazım.

İnsan biraz çevresine,eşine, dostuna da bakmalı.

Aslında o kadar çok şey yazılabilecekken bir de başka bir yönden bakmak istedim olaya!

Yukarıdaki resme bakarsanız size çok şey anlatacaktır!

Hele hele hala bir şey ifade etmiyorsa o resim bir de en alttaki resme bakın.

Alttaki resmi kesin hatırladınız...

Geçen sene çok konuşulmuş olay olmuştu alttaki resim!

Ne de olsa arkadaşlığın, dostuluğun, kardeşliğin resmiydi öyle değil mi?

İki resim arasında fark görebiliyor musunuz?

İnsan çok iyi seçmeli eşini dostunu!!!

Ne demişler BANA ARKADAŞINI SÖYLE...

Bilmem anlatabildim mi?!?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder