24 Kasım 2010 Çarşamba

TATİL MANZARASI 'MADRİD'

Real Madrid'i pek sevmezdim, bir seyahat yaptım hayatım değişti.

Artık Real Madrid'e hayranlık duyarken, Madrid şehrindense pek haz etmiyorum!

Malum telefonumun ve muhteşem fotoğraf makinemin çalınmasından sonra elimde kalan bir kaç kareyle yetiniyorum bu sayfada!

Mesela stadın her yerini görmüşken Jose Mourinho'nun gayet ciddi bir şekilde teknik-taktikden bahsettiği yerlerde gönül rahatlığıyla rahat durmadığımı söyleyebilirim.

Ha tabii ki bir de, eminimki Jose aşağıda görülen mavi dandik koltukta oturmuyordur :)

Ama şunu açık seçik söylemeliyimki Bernabau hayatımda etkinlendiğim bir kaç staddan biri oldu.

Yani verdiğim 16 euro'nun karşılığını fazlasıyla aldım.

Sadece stadın boş hali bile bana 'bir gün bu stadda kesinlikle maç izlemeliyim' dedirtti.

Nou Camp'ınki kadar iştihamlı bir müzesi olmamasına rağmen stadın daha modern, sahanınsa bir taraftarı top oynamaya daha çok iştahlandırdığını söyleyebilirim.

Yani bir taraftar olarak 'şu sahaya bir ayak bassam benden daha mutlusu olamaz, bu sahada keşke ben de top oynasaydım' dediğiniz oldu mu bilmiyorum ama Bernabeu'nun özel solar ışıklarla beslendirilen çimleri, sizi resmen sahaya davet ediyor!!!

Müzede şu ana kadarki topçuların yer aldığı fotoğraf sergisinde ise Guti, Schuster ve Hagi gibi isimleri görmek duygulu bir andı!

Bir daha Madrid'e gidersem bu sadece Bernabeu'yu görmek için olur, o kadar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder