30 Temmuz 2010 Cuma

YİNE FASO FİSO

Zor oluyor bugünlerde yazmak.

İnsanın içinden gelmesi gerek herşeyden önce.

Bu aralar yazılarda değil de sohbetlerde kullanır oldum kelime oyunlarını.

Havalar böyle değişkenken, firefox personasında uyurken agzından salya akan Homer Simpson olan birisi için gerçekten çok zor yazı yazmak.

Bunlara bir de futbolun verdiği ara ve ufak tatil kaçamakları da eklenince bir garip durum çıktı ortaya. Ama her şey yakında yoluna girecek.

Avrupa kupaları heyecanı başlamışken ve ilk ekibimiz Fenerbahçe sahaya çıkmadan eş dosta anlatıyordum Young Boys'un olayını!

İsviçre'de kaldığım dönemde oranın kulüplerini çok yakından inceleme fırsatı buluştum.

Bizdeki gibi üç büyük kulüp var orda da; Basel,Zurich ve Young Boys.

Yani zamanında Galatasaray'ın meşhur 5-0'lık maçında tanıştığımız ve bir dev gibi gösterilen Neuchatel Xamax aslında bir köy takımı.

Hatırlarsınız bir de Servette vardı.

Cenevre'nin takımıdır Servette ve mali krizden dolayı ikinic lige düşmüştür.

Bunların dışında ST. Gallen'i, Bellinzona'yı falan hiç katmıyorum işin içine.

Ama Young Boys'un durumu farklı. Başkentin seyircisi İsviçre'nin en fanatik taraftarı.
Oyun olarak da İsviçre'nin en ters takımıdır Young Boys.

Galatasaray'la Beşiktaş'ın rakiplerindense hiç bahsetmiyorum bile.

Bugün gördüğüm gazetelerde bile halen Pilsen'in tehlikeli takım olduğu, Ofk Belgrad'ın süpriz yapabileceğini söyleyenler vardı.

Evet kendimizi dev aynasında görmeyelim ama bir de titreyin ve kendinize gelin.

Koskoca Beşiktaş'ı, Galatasaray'ı, Fenerbahçe'yi bizdeki üçüncü lig takımlarına denk gelecek takımlarla kıyaslamayın bile!

Hazırlık çalışmalarına daha 15 gün önce başlamış hangi takım olsa dün bizim takımların düştüğü durumlara düşerdi!

Artık sıkıldım örümcek kafalı yazarlardan.

Yeni sezon başladı, YİNE FASO FİSO!

Her sezon takımlar kendilerini yeniliyor peki neden gazetelerde aynı isimler yıllarca kafamızı ütülüyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder