31 Ocak 2012 Salı

RUHUNU PAZARLAMA

Bir takımın her şeyidir renkleri!

Bir takımın her şeyidir o renkleri taşıyan forması!

Yıllar geçtikçe renkler de formalar da garip bir hal almaya başladı!

Nasıl unuturum Beşiktaş'ın efsane 'Beko' reklamlı 'Sony' reklamlı çubuklularını?

Nasıl unuturum Fenerbahçe'nin 'Emlak Bankası' reklamlı çubuklusunu?

Nasıl unuturum Galatasaray'ın 'Marshall' reklamlı efsane formasını?

Değişen şartlar o formaları bize geri getirmese de yeniden karşımıza çıkan formalarla ilgili söylenecek çok şey var!

Modernize edilmiş çubuklulara, parçalılara ya da o takımın kendi renklerindeki yeni dizaynlara saygım sonsuz!

Ama bir hatırlasanıza Galatasaray'ın mor formasını ya da Fenerbahçe'nin yeşillisini!

Kimse Galatasaray'ı mor Fenerbahçe'yi yeşil olarak vermemeli vücütlara!

Bunun adı pazarlamaysa kendine gel pazarlamacı RUHUNU PAZARLAMA!

Sadece ülkemizde değil Dünya'da da ne felaketler var bir bilseniz.

Örneğin Arsenal'i ne zaman mavi parçalı formayla görsem içim acıyor...

Haftasonu mavilerle görmeye alıştığım Schalke'yi garip bir vişne çürüğü renginde görünce gözlerime inanamıyorum.

Yıllarca sırf kırmızı lacivert diye hep bir sempati duyduğum Bologna'yı ve efsane Marco Di Vaio'yu çamaşır suyunda solmuş gibi duran bir formayla görünce üzüntülere boğuluyorum.

Hepsinin üstüne yıllarımı verdiğim Juventus'u ve hastası olduğum Del Piero'yu pespembe bir formada görünce gözyaşlarımı tutamıyorum!

Ey taraftar deplasman forması diye sana atılan kazıklara daha ne kadar dayanacaksın?

Onlar bunu pazarlasa da sen RUHUNU PAZARLAMA!

2 yorum:

  1. Hepsine katılıyorum ama Juventus bir istisna bildiğiniz üzere. Kulübün ilk renkleri olduğu için nostalji maksadıyla 3-5 senede bir pembe forma çıkarıyor Juventus.

    YanıtlaSil
  2. @kofteci yine de Juve için daha makul tasarımlı bir pembe olabilirdi belki. Göğsünde yıldızları taşıyan bir kulübün formasında dev bir yıldız pembeyle bir garip oluyor.

    YanıtlaSil