8 Mart 2010 Pazartesi

MADRİD'İ DÜŞÜNÜYORUM GÖZLERİM KAPALI

Madrid'i düşünüyorum gözlerim kapalı, içimde bir heyecan sokaklar cıvıl cıvıl.

Madrid'i düşünüyorum gözlerim kapalı, finalden bir gün önce sokaklardayım, boş boş tezahurattayım.

Madrid'i düşünüyorum gözlerim kapalı, elimde kocaman bardaklarda bira kolkolayım rakip taraftarlarla.

Madrid'i düşünüyorum gözlerim kapalı, Bernabeu'nun önündeyim heyecandan içim kıpır kıpır.

Madrid'i düşünüyorum gözlerim kapalı, kendimi kaybetmişim, şuursuzum, daha başlama düdüğü çalmamış bile.

Madrid'i düşünüyorum gözlerim kapalı, çalmaya başlamış milli marşım, devler sahnede!

Madrid'i düşünüyorum gözlerim kapalı, goller arka arkaya, kim atsa seviniyorum :)

Madrid'i düşünüyorum gözlerim kapalı, kupa havada, ben de ne yerdeyim ne gökte.

Madrid'i düşünüyorum gözlerim kapalı, final maçı bitmiş, hala bağırıyoruz, sokaklar karnaval, bende sebepsiz bir sevinç.

Madrid'i düşünüyorum gözlerim kapalı; biletler için önkayıt başlamış Uefa.com'da ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder