31 Mart 2010 Çarşamba

KÜRKÇÜ DÜKKANI

Geçtiğimiz haftalarda Manchester - Milan maçı için David Beckham'ın evine dönüşüyle ilgili yazmıştım.

Pek sempatiyle ve misafirperverlikle karşılanmıştı kendisi Old Trafford'da.

Bu akşam aynı durum Thierry Henry için geçerli olacak.

Zaten bu sene inanılmaz özellikli kura çekimleri olmuştu, her eşleşmede bir anlam vardı ve bir başka anlamda Henry'nin Arsenal karşısına çıkışında gerçekleşecek.

Çok değil daha 3-4 yıl önce final maçı için Arsenal formasıyla Barcelona'ya karşı savaşan 'tilki' bu sefer kürkçü dükkanında kendine ekmek arayacak!

Biraz duygusal, biraz anlamlı ama ne kadar profesyonel ?

İşte benim sıkıldığım nokta burası; ne kadar profesyonel?

Bunu söylememin sebebi, eski takımına karşı oynarken olası bir gol atma ihtimali sonrasında 'sevinmeme' reaksiyonu.

Hatırlarsınız Beckham da benzer bir açıklama yapmıştı. Gerçi Henry'den böyle bir söz gelmedi ama Arsenal'e gol atması durumunda herhangi bir sevinç gösterisi yapmayacağını ya da kendisine 'gooool' diye koşan takım arkadaşlarını bir şekilde durduracağını tahmin etmek zor olmasa gerek!

Canlı olarak şahit olmuştum, İlhan Mansız'ın Ankaragücü formasıyla Beşiktaşa gol atıp sevinmemesine, Podolski'nin Almanya formasıyla Polonya'ya gol atıp sevinmemesine ve de Hakan Yakın'ın İsviçre formasıyla bize gol atıp sevinmemesine...

Formayı giyerken, parayı alırken, takımı bırakıp giderken profesyonellikte herhangi bir sıkıntı yok ama eski takımına atınca var öyle mi?

Kabul etmiyorum!

Benim takımımın her futbolcusu, kime olursa olsun gol attığında sevinmeli!

KÜRKÇÜ DÜKKANIn da bile!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder