Uefa'nın gözbebeğidir Şampiyonlar Ligi.
Şampiyonlar Ligi platformunda yakalanan başarı, yılların Uefa Kupası'nın sonunu getirmişti hatırlarsanız geçen sezon.
Artık hayatımızda aynı zamanda Avrupa Ligi var.
Her ne kadar Şampiyonlar Ligi gibi bir başarı yakalanmak istese de henüz pazarlama anlamında Uefa bunu yakalayamamış durumda.
Görseller tamam, logolar tamam ama ortada bir çok eksik var.
Bütün eksiklikleri listeleyip yazarım bir gün ama dünkü kocaman fiyaskoyu atlamamam gerekir.
Beşiktaş - Cska Sofia maçının devre arasında her maçta olduğu gibi yine çimlerden(aslında İnönü için patates tarlası demek gerek) sorumlu elemanlar sahaya girdiler.
Görevleri ilk yarıda oynanan topdan sonra çimlerde meydana gelen çözülmeleri düzeltmek ve zemini kontrol etmekti.
Görevlerini başarıyla yerine de getirdiler getirmesine de ortada büyük bir sorun vardı!
Madem Uefa Avrupa ligi yapıyorsun, staddaki brandingleri özelleştiriyorsun, skorborda özel reklam verip özel logo koyuyorsun, maç başlarken özel marş çalıyorsun hatta top toplayıcısından yedek futbolculara kadar herkese özel logolu yelekler giydiriyorsun peki sahaya çıkan birbirinden renkli hırkalar giyen görevlileri neden unutuyorsun?
Burası Türkiye olduğu için mi bu işler böyle olmakta? Eğer öyleyse neden Uefa sağlam bir ceza tokadı atmamakta?
Salı akşamı oynanan Bursaspor - Valencia maçında adamların teknik direktörleri tribünde özel yerde oturuyor arkasında Spor Toto Süper Lig yazıyor ve bu ekranlara yansıyor!
Uefa'nın kesin talimatıdır stad içi ve dışında takımlar, sponsorlar, Uefa ve şampiyona logosunun dışında hiç bir logo bulunamaz!
Peki ya devre arasındaki HIRKALI AMCALARa ne demeli?
Bitirdiniz bütün motivasyonumu, alın sizin olsun kupanın kulbu!
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
sen once UEFA yi buyuk harflerle yaz, ben sana kupanin diger kulbunu vericem
YanıtlaSil